SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, November 11, 2011

Tak nampak perut

Lately ni memang tak terkira la ramainya org yg tegur perut saya. diorang cakap mana perut? betul ke you pregnant? betul ke dah 4 bulan? bla bla bla.. dan yg paling tak boleh blah, "betul ke ada baby dlm perut you?"

Ok, perasaan bila ditanya soalan2 tu, adalah saya nk sgt masa berjalan dgn cepat supaya baby saya cepat besar. Tapi, saya cuba make sense la bila diorang tanya "perut saya belum nmpak sgt lagi. kalau nmpak pun bukan saya nk tayang2 kt org. husband saya je yg boleh tengok". ermmmm rasa mcm...entah ek bila org ckp mcm tu...... ahhhhh abaikan je lah diorang tu.

Masa balik kg ari tu pun sama. Bukan org lain je, mak mertua saya sendiri pun cakap tak nampak perut. mak saya pun ckp macam tak nampak. mak saya lagi lah, boleh cakap saya still kurus.. hahaha. kelakar pun ado. Tapi nasib baik org tak tanya "bilna nk dapat baby".. sebab rasanya diorang dah tahu.. huhu so, raya tahun ni, tak perlu la pekakkan telinga dgn soalan2 'bijak' tu lagi..alhamdulilah :)
Yang penting, semuanya sihat dan selamat. Semoga baby saya mendapat khasiat secukupnya.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top