SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, November 16, 2011

Menggelabah

Last week, khamis malam, kakak saya call.. maybe dlm pukul 10mlm kot (lupa). Dia cakap esok nk dtg rumah saya...haaaa? apa lagi, menggelabah la saya.. biasa pun kalau dia nk dtg dia mesti cakap awal2 punya. at least seminggu awal kan. ye la, perjalanan lebih kurang 8 jam mcm tu, biasa dia plan awal. skali ambik kau, last minit ok.

Dah la rumah bersepah. takdela bersepah sgt, tapi belum vacum lagi la sejak balik raya haji ari tu. rambut mmg penuh lantai. habuk2 lagi....huhu rumah saya mmg banyak habuk berterbangan.. susah nk sapu. nak kena vacum jugak la....

Ok, saya cuba cool kan husband cakap takde ape pun. dia dtg nk singgah tido je. pastu nk g melaka. so, takyah bersusah payah sgt. sebab lagipun kakak saya dah tau yg kitorang kerja balik malam. mana ada masa.....

Jumaat pepagi tu saya sapu la rambut2 dan habuk yg berterbangan. Nak aje rasanya saya vacum tapi teringat pulak last 2 week yg saya vacum rumah sampai sakit2 badan. hah, tak tak berani dah nk buat kerja2 berat. mmg biasa2 badan ni haa.. risau pun ada. padahal baru bape bulan. macam dah sarat je..kahkah ;p

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top