SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, November 11, 2011

Berat bertambah...apekah?

Semalam pegi check-up. Jumpa doktor.Bla bla bla..timbang skali naik 2 kg. Mak ai..terkojut jugak la saya. Sebab rasa 'mcm' tak banyak sgt makan pun.. tapi apsal naik sgt nih? Mungkin kah sebab raya haji ari tu membedal daging tak ingat dunia? apekah dah gemuk sgt saya nih? ermmmm last2 terpikir saya pakai jean yg berat.. adoiiiyaii. apsal la saya tk terpikir g pakai jean plak semalam. biasa saya g check up hari keje. so, pakai slack je. ringan..hehehe ;p. semalam saya cuti. bukan cuti pun, tapi UNPAID leave. huhu terpaksa la weh. Bila la nk confirm ni. tak larat nak unpaid2 lagi dah. Banyak kali lagi nk g check-up ni...

Overall semuanya baik sahaja. alhamdulillah :)

Cuma saya mcm ada tanda2 anemia... well, saya kan pembawa talasemia alfa. so, kakak saya cakap no wonder lah. tapi saya tak bagitau doktor pun. entah kenapa saya berat je nk bagitau doktor yg saya pembawa talasemia...huhu. Nanti2 saya akan bagitau jugak.

Semalam doktor nasihatkan makan ikut peraturan. So sekarang takleh makan sebarangan la ek. Tapi yg sebarangan tu la yg saya LALU nk makan. yg berkhasiat ni kureng skt..heheh ;p

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top