SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, November 4, 2011

Alhamdulillah..syukur :)

Saya rasa sekarang ni (minggu ni) selera makan saya dah bertambah BAIK. Saya dah tak memilih sgt untuk makan. makan pun banyakk kot..hehe :) suka ok bila dah berselera ni. semua benda nka makan...

yeay malam ni balik kg. harap2 boleh menjamu perut dgn makanan kelate..hehe. tak sabar nk sampai kg. rindu kot kt kg. rindu mak saya :(

This week, saya rasa saya dah boleh terima bau2 perfume yg lembut. kalau sebelum ni, jgn harap la. so, saya rasa mcm nk beli perfume... ohhh apekah?????

next 2 week nak g midvalley shopping. eh, bukan shopping sgt kot. nak g pameran baby tu. nk rancang apa yg nk dibeli. mmg la terlalu awal kot. tp excited utk merancang. so, mari kita cari DUIT..huhu

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top