SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, October 7, 2011

Semuanya AKU yg kena buat..

Bukan nk mengeluh tapi... serius saya rasa mcm tak cukup tgan nak buat kerja kt opis ni. semuanya saya nk kena buat.....huhu tension makcik!!. Saya tahu lah semua org pun sibuk tapi...... saya pun sibuk ape..

Saya dah rasa tension kerja kt sini... dgn bosnya yang macam !@#$%^&&*. Pastu environment plak mcm ni.. nk aje saya balik kerja saya yg sebelum ni....hahahaha (mimpi lah kau ;p)

Ok ok terima lah ia sebagai cabaran...huh mmg tercabar ni...

Kalau boleh, nak aje saya cari kerja lain. tapi, mak buyung kau..sape nak ambik kerja. bape bulan je kerja pastu nk cuti bersalin la ape la...hahaha. Tunggu la lepas bersalin nti insyaallah...

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top