SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, October 10, 2011

Keseorangan

Hari khamis mlm jumaat lepas saya tido sorang2... encik husband balik kg jenguk mak mertua. Oh ya mak mertua saya masuk spital lagi. Tapi dah keluar dah skg ni. Harap2 bertambah baik. Ok, berbalik kpd cerita asal, encik husband balik kg sorang2 je naik bas je pun sebab balik kejap sgt. Saya bukan tak nak balik, cuma saya masih mabuk2, takut makin menjadi mabuknya nih. kang tak pasal2 sampai2 kt kg saya plak yg sakit..huhu

Encik husband sebenarnya risau nk tinggalkan saya sensorang kt kl ni. tapi saya ok je kot. Saya ni kdg2 teruk jugak morning sicknessnya tapi kdg2 tak teruk sgt. So, saya kena jaga diri sendiri la.  

Saya dah tiga bulan lebih, tapi masih ada mabuk2 tu.. ada setengah org ckp sampai 3 bulan je, eh, tak tentu jugak kan...setiap orang tak sama..

Jumaat malam, saya makan fries. teringin gila nk mkn fries. dari office dsah terbayang...hahahah over giler ;p
Balik rumah mandi solat dah goreng fries.
 Tak lupa jugak buah epal. sekarang ni saya suka makan epal....yummy yummy :)
 Banyak ni fries saya makan sorang je...hehe sengaja goreng garing2, pastu letak salt ngan pepper sket...yummy!
Tak lupa jugak susu.. dah bape hari saya tak telan susu.... semoga baby mendapat zat secukupnya walaupun saya tak lalu sgt nak makan skg ni. Makan tghari je saya lajuuuu... lapar katanya :))

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top