SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, October 7, 2011

Pengalaman yang cukup bermakna

Cerita ni dah lamaaaaa dah... duk dalam draft. almaklumlah seminggu sekali je kot update blog..huh...


Minggu ketiga bulan puasa hari tu, mmg condition badan saya tak berapa baik sgt. Selalu sakit2 badan dan lelah. Jalan sikit pun lelah, tercungap2... padahal mana ada pernah lelah pun sebelum ni. Tapi, mmg tu la pengalaman kan :)

Sekarang ni alhamdulillah saya tak rasa mcm lelah sgt. tapi ada la sesekali lelah (biasa la kan...hehehe).

ni masa 2 minggu lepas..hehe perut menggelembung sket :)
Sekarang dah minggu ke 14 nak masuk 15 dah... tak sabar pulak nak tengok perkembangan perut. Perut dah membulat tapi org masih tak nmpak.. mmg tak de org tahu pun kalau saya tak bgtau.

Sampai kan kt opis saya ada yg tak percaya saya pregnant. mmg lah maybe sebab perut tk nmpak. yang penting saya kdg2 pagi2 pun dah penat. dah selera mkn adalah mmg tak menentu. Nasi berkuah2 ni mmg langsung tak sentuh. tapi semalam dua hari berturut2 saya mkn ikan bakar. oooohhh sedap la pulak kuah/pencicah ikan bakar tu. rasa nk hirup je...hahaha over ;p

Bila bukak baju, nmpak la perut membulat comel je perut..hehe tak sangka kan, besarnya kekuasaanMu Ya Allah....

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top