SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, June 15, 2011

Murah rezeki =)

Murah rezeki, alhamdulillah. Ada 3 orang hadiahkan kerongsang bulan ni...hehe saya dapat kerongsang secara berturut2. suka suka suka :)
Kenapa diorang bagi? takde sempena ape2 pun, cuma tu lah orang kata rezeki kan? dan dan kebetulan selang beberapa hari je sorang2 bagi hadiah. seronok la saya. takyah beli kerongsnag utk setahun ;p
Mula mula dapat dari anak buah sebelah suami saya. lepas tu dari biras saya, kebetulan diorang g padang besar kot. entah tak sure..hehe. dia hadiahkan la sebab dia beli banyak :). Lepas tu kawan office bagi sebab dia pegi sabah. hehehe seronok bukan main lagi. at least orang sekeliling ingat kat kita kan? biasa kalau member pegi mana2 pun ada jugak yg tak bagi apa2. biasalah kita pun faham. tapi dah ni rezeki kita, dia nak bagi, alhamdulillah la :)
besar tapak tangan nyiru saya tadahkan...eh, betul ke ;p

yang ni biras saya bagi :)

yang ni kakak office bagi :)

yang ni anak buah bagi :)
Kebetulan mmg kerongsang biru saya kurang. kerongsang hijau tak pernah ada kot. boleh tambah koleksi =))

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top