SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, June 15, 2011

Bakal merindui


patut la last time pegi, bukan main banyak saya ambik gambar, rupanya itulah kali terakhir saya ke sana ;(

Bakal merindui gym. walaupun gym ni gym kampung/cikai, tapi cukup membuatkan saya bersemangat nk work out. Ape ape je lah. apa yang pasti, ramai kawan saya yg registered gym terkemuka, semuanya hanya hangat2 tahi ayam sajo. sebabnya diorang pergi masa mula2 je, kena bayar bulan2 plak tu dan mmg jarang pergi pun lepas tu, sebulan maybe jengah sekali je. dah la benda tu kan kontrak. sayang je kan.... tapi lepas ni mmg saya pun ada jugak pasang niat nk register gym mana2 tapi tengok keadaan dulu la ek. Kalau berbaloi (perlu pertimbangkan atas kerajinan dan faktor masa), saya register but kalau tak, mmg takkan lah. beli machine ape2 letak kt rumah pun ok. sambil tengok tv boleh jugak lari..huuu. Rosmah AF pun boleh fit weh. sambil tgok tv sambil berlari atas treadmill. tak ke heaven gituh.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top