SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, May 31, 2011

sakit kepala lagi..

Semalam sakit kepal menyerang lagi..... aduuuuhh. tension betul rasanya. dah makan actifast tapi masih belum baik. Pastu belek2 google pasal sakit kepala ni. banyak jenis rupanya. biasanya saya migraine. mmg betul migraine ni dia attack sebelah je. saya selalu kena sebelah kiri. berdenyut2.
Tapi biasanya suami saya sakit kepala bahagian dekat dgn mata. maybe macam gambar belah kiri sekali tu.. so, dia ada sinus kah?

Tapi yang saya herannya, bila time shopping, boleh pulak saya rasa segar bugar ;p. Tapi bila dah lepas shopping, saya rasa pusing2 semula. sampai la ke malam. pusing2 je saya rasa. Ooohh sampai nak muntah. pening sangat. nasib baik bangun pagi dah rasa stabil sikit. Atau perlu check mata, kot kot power rabun berkurang? eh, bertambah ke? ermmmmmm.....

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top