SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, April 4, 2011

You sakit ke?

Hari rabu adalah hari bermasyarakat kt office ni. Ye la, hari yang ada tazkirah pagi, tempat berkumpul satu building ni. so, boleh nk beramah mesra. Seminggu sekali macam boleh merapatkan apa yg tak rapat lah ;p

Lepas tazkirah dari ustaz (nanti saya buat entry pasal tazkirah ni ya. best jugak citer dia), ada sesi makan pagi. Breakfast la kiranya mmg hari rabu takyah nk sibuk2 beli breakfast kt luar ;-). Tengah makan bihun sup, tetiba ada kakak dgn sorang staff dia duduk sebelah saya. Diorang tegur, "***, u sakit ke?". Errrmmmm terus saya balas "eh, takde lah, kenapa kak?". Dia ckp nampak saya macam sakit je. "*** semakin kurus lah pastu kenapa muka teruk sgt tu?. Muka awak cengkung lah dgn badan2 skali cengkung". Then saya jawab "kurus? biar betul kak. biasa je saya rasa. muka ni mmg lah sebab hormon tak stabil". Ok, fine. see, kan saya dah ckp. muka mcm ni malas nk jumpa org. rasa nk ambik mc seminggu duk rumah kalau2 jerawat yg ada ni boleh hilang. Dia ckp saya sakit sebab kurus giler... eeerrkkkk? confius ok sebab berat saya bertambah kot.. kurus dibahagian lain, berisi dibahagian tertentu. Yang dibhgian tertentu tu yg buat saya risau...haha ;p
Takleh terima bila org cakap makin cengkung..huhu ;/
Macam tak percaya org ckp saya kurus. Saya mmg tak gemuk tapi tak bertambah kurus punnn. Last week, masa kt gym, kakak gym (my bff) ckp saya underweight...hahaha gelak gilos saya dgr dia ckp mcm tu. 5 tahun lepas, yes, saya underweight but not now. Saya takmau pun underweight. nanti nk puasa pun xde tenaga. Nanti kena tindih dgn abang pun boleh patah tulang...opppps ;p

Yang penting, bahagian bawah semakin membesar bagai johan...haha xleh nk buat ape. Isnin lepas saya melepaskan geram dgn cycling selama 40 minit dgn harapan terbakar semua lelemak degil kat peha dgn punggung :D. Tapi, ingat senang ke nk bakar lemak? hahahha buat baru tau hasilnya ;p Tapi kalau nk tambahkan kebesaran dia, mmg senang kot haha ;-)
Ni muka tak puas hati... takyah kira berapa banyak bintik merah kt muka saya.. ni baru sikit ;(
Takleh tunjuk banyak2 sebab mmg hancusss..

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top