SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, April 4, 2011

Off to gym ;)

Macam ni la gaya atlet tgh pikirkan score...haha uwekkk jgn muntah. Macam ni la bila bawak baju nk g gym tapi tak match dgn tudung. belasah la labu. pedulik la org nk kata ape. eh eh tapi ok jugak biru dgn pink kan? walau tak match, tetap anggun...hahhaha koya la mu nih ;p
Gaya atlet menutup jerawat di dahi.....hehe ;-)
Bila hari saya nk g gym, mmg saya tak bawak tudung. kiranya saya mmg belasah pakai tudung yang saya pakai pagi tu la. So, hari ni saya pakai baju keje warna pink/merah, tudung pink. Terbawak baju t-shirt biru. so, membelasah je la pakai mana yg ada...

Tetiba terpikir kenapa asyik bawak baju ni je pegi gym. adakah kerana dah xde baju lain? Ok, lets do some shopping..... ???? (maybe = dlm mimpi)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top