SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, March 7, 2011

Berani kerana BENAR

Saya mana pernah pakai tudung instant dan terkini ni. Kalau takat keluar gi pasaraya kejap je ok la kot. tu pun time time org tak ramai. macam nk keluar cari barang kejap je, nk gi rumah abg ipar pun pernah pakai tudung instant ni. Tapi, kalau nk pakai gi kerja, mmg tak la setakat ni. Terasa macam orang seberang pun ada padahal muka tak macam org sana pun. Tapi saya tengok cantik je orang lain pakai.

Serius kalau saya sarung je tudung ni, saya rasa macam tak pakai tudung...huhuhu. pelik semacam je. Saya rasa ada yg tak kena. padahal ok je org cakap. 

Tapi, bila saya outstation pegi Johor hari tu, saya bawak jugak tudung instant warna hitam ni dgn tudung bawal warna biru. In case tak disediakan iron, saya rasa nk sarung je lah tudung instant ni. Skali mmg betul, xde pun iron..huhu sedih ok. Kalau bawak dari kl pon takpe. Lepas solat, saya siap2 mandi lepas tu keluarkan tudung bawal, tgok macam renyuk seribu je... takkan nk pakai. lalu, saya gagahkan jugak sauk tudung instant nih... huuu mmg rasa tak selesa tapi blasah je la.

sekali kau, mmg pakai sampai malam punnn xde apa2 pun. org lain pakai ok je. hahahahha lepas ni rasa macam ok kot kalau nak pakai keluar2 dating. Tapi pakai gi kerja macam belum bersedia sgt lagi...

apsal la saya rasa tak confident kalau pakai mcmni eh? huhuhu. bila rasa macam tak confident, terus jgn pakai...tu prinsip saya ;)

2 comments:

  1. teruskan usaha memakainya...lame2 ok lah=)

    ReplyDelete
  2. hehe tu la kan... mmg tak confident gitu. kalau tak cuba pakai mmg tak biasa..

    ReplyDelete

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top