SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, February 22, 2011

Jom naik KLIA express ;-)

Baru baru ni saya naik ERL. Eh, rasa macam dah lama tak naik ERL. Ye la, biasanya saya pegi airport dgn kereta kompeni. Tapi last week rasa macam malas pulak nak naik kereta. So, saya naik ERL je la. Senang coz saya malas nk balik lewat. kalau naik kereta kompeni, of coz sampai rumah lambat.

Bila naik je ERL, eh, saje je saya cuba ON kan wifi. Tetiba ada signal YES. full lagi. ermmm so, saya terus connect dan mmg sepanjang perjalanan 28minit tu mmg tak terasa lah. See, sekarang ERL dah ada 'YES' kan.. seronok lah macam ni. Boleh buat kerja sambil2 dlm perjalanan KL Sentral ke KLIA ataupun sebaliknya ;-)

Bermula sesi jemput menjemput japanese students ;-)
Abaikan muka yang kepenatan itu ;/
Nasib baik Japanese student yang datang kali ni agak muda dan energetic. Yang paling saya risau bila ada guest yang agak tua dan lemah yang mmg memerlukan fully support. Huh, itu saya penat. Tapi kali ni, diorang dtg in group, saya tak perlu risau. Biarkan mereka...haha.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top