SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, February 23, 2011

Angin kus kus

Sekarang ni bila habis gym session, saya melepak kt taman sebelum balik rumah. Kan dah hidup secara sihat tu...hahaha ;p. Sekali saya teringin nak pijak/jalan atas batu batu tajam ni. Saya ingatkan takdelah sakit kalau jalan atas tu. Padahal masa tu saya pakai stokin... sakit sgt dan angin kus kus keluar dgn lajunya dari mulut.. (eh, korang tau tak kalau angin keluar ikut mulut tu?) Selalu terjadi pd saya. Saya mmg banyak angin dlm badan. Kalau sakit2 badan, mmg angin banyak la tu dlm badan ni. Nk kena pegi urut. Huu macam orang tua pulak..
 Tengok, saya pijak slow slow je sebab segan nanti org dekat2 situ perasan saya sendawa angin. Tapi ada pakcik duk dok usha saya je..apekah dia dengar saya sendawa angin?? sampaikan anak dia ajak main badminton pun dia tak layan. asyik dok tengok saya jalan atas batu nih...hehehe.
 Muka kepenatan dan serabai yang amat... baju dah lencun dah. Janji hati puas ;-)
Sabtu lepas, saya berjaya memujuk encik suami pegi jogging. Huh, boleh la 3 round jogging keliling taman. Ok la sebab first time kan ;-)

Tapi.... eh, nanti la saya citer lebih lanjut lagi pasal kisah jogging. Kesian dia sebab sakit kaki. Terus rasa bersalah sebab ajak/ paksa dia jogging. Saya dah urut2 dah dan harap dia boleh jalan dgn baik. Sorry sgt ;(

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top