SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, February 22, 2011

Very the old old punya orang...

Saya kan old fashion punya orang...hahaha mengaku tuh yang tak tahan ;p
tapi mmg saya mengaku saya old fashion la bab bab tudung ni (especially tudung la).. memang lambat kalau saya ikut pun. Sebab kenapa saya tak cuba fashion baru sebab saya takut tak sesuai dan mmg saya tak confident dgn penampilan baru. Saya tak suka bila tetiba ada org tegur 'eh, u nampak lain la'.... ermmm even kalau saya pakai mascara or eyeshadow pon org dah tgok semacam je. Tu baru saya calit sikit2 je.. hehehe Biasa mmg kalau pegi office, saya pakai sempoi habis la. Sampaikan mekap pun tak langsung. Cuma bila dah nk masuk 3series ni, dan sejak saya kawin ni la saya mula nk berjinak2 dengan mekap dan fashion. kalau tak, mmg saya langsung tak kisah.

Bukan saya tak beli langsung latest design (contoh kalau tudung), saya mmg akan beli tapi setakat nk cuba2 je... ada la 3 4 helai (ye ke? bukan dah berbelas belas ke dlm lemari nun... shhhhhh) . Saya teruja bila membeli lepas tu skali dua pakai dan terus jadi simpanan kekal arkib...hahaha.

Lagi satu, saya tak berapa nk pandai la menggayakan tudung...huhu dah bape kali tengok kt youtube (syukurlah ada internet, sgt berguna ;p).... So, saya ada jumpa satu blog yang dia buat tutorial macam2 cara nk menggayakan tudung. Ni dia blog Nadd. Nice blog dan mmg sesuai la untuk saya yang langsung tak tau nk pakai tudung lilit2 ape tu.. step by step you. Thanks to tuan blog sebab buat entry yang sgt berguna untuk org yg mcm saya ;-)

Nanti saya buat entry yang saya cuba gayakan tudung macam2 fesyen. Eh sebelum tu nk kena beli shawl yang latest dulu kot.... Opppppsss nanti kang takde tempat pulak nk simpan ;p

Sekarang ni bukan main lagi cepat fashion2 baru muncul. kejap je ada lagi baru...huhu tak terkejar lah.


Banyak lagi fashion2 tudung... malas dah nk godek2 gambar...

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top