SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, February 17, 2011

Bukan semua sukakan kita.... terimalah kenyataan!!

Setiap kali kelas, saya rasa tak selesa sgt skg ni, tapi dgn bangganya kelas untuk level kali ni, mmg saya tak pernah miss lagi. Takat ni lah... hahaha sebab kalau termiss, mmg hazab lah ko nk ulangkaji sorang2 sbb agak susah level kali ni.

Kenapa saya tak selesa masa kelas? Bukan sebab sensei, bukan sebab persekitaran tapi disebabkan ada dua tiga org yang agak meLOYAkan. Tak sure lah diorang ni buat loyar buruk kt dalam kelas ke hape.. tapi tiap kali kelas ko nk buat loyar macam tu mmg agak meloyakan tekak saya walaupun saya tak pregnant..haha ;p

Mungkin saya masuk kelas dgn budak2 yang bawah umur (kalau 20-23tahun tu agak2 bawahan umur kot?). Entah la, bukan nk judge orang tapi serius mmg annoying lah gelagat diorang masa kelas. Antara aksi2 dalam kelas saya yang bakal habis awal bulan April nanti (tak sabar nk exam) ni adalah;

1. Ada dua org lelaki (pangkat adik (22tahun tp muka macam form 5, macam budak belum bersunat...opppsss) duk bercakap (of cozlah spekong campur2 nihongo lah kan) bercakap berdua dgn nada bisik2 tapi satu kelas boleh dgr DAN bersembur sembur air liur.. korang LOYA tak kalau macam ni??? mcm budak darjah satu lah weh...

2. Masih kisah dua org makhluk itu, berbisik2 bersembur air liur dan gelak2 macam gay berduaan... (ke haku yang jeles nih?? pelissss lah DIK. Nak buat gaya2 manja berdua gelak2 tutup2 mulut please buat kt luar. Cukup menyampah sbb kelas kecik sajo, takleh nk pandang tempat lain. mesti ternampak jugak kau tuh). Kejap2 gelak kejap2 gelak. entah apa yang lucu sgt pun tak pasti...

3. Sorang amoi ni agak kekwat, lorat tak tentu pasal. Macam terer sgt (eh, mungkin betul dia terer). Tapi kalau tiap kali dia bg example kt sensei, mmg dia gelakkan diri dia sendiri.. ape, dah cukup syok sendiri agaknya.

4. (cerita amaoi yang sama) Dia selalu tak buat exercise dlm buku teks, nak pinjam buku saya (konon nk check la, saya dah buat ke belum. pastu buat2 tanya padahal dia dah tahu.. tektik mu dapat kubaca la amoi. harap muka cun tapi you ni pangkat adik2 i je.. tektik mcm ni i dah kenal sgt dah. Takleh org lebih TAHU dari dia). Saya bagi je dia nk tengok buku saya. Pastu kalau ada yg saya dah buat exercise (walau belum blajar dlm kelas lg), dia akan "Kenapa you dah buat ni? kita belum blajar lagi maaa" .... so??? Sampaikan org yg duduk sebelah dia dah menyampah sebab dia asyik nk pinjam buku je dan nk pinjam shukudai kalau dia tak siap. Mengganggu org nk concentrate dlm kelas. Saya nmpak sgt org sebelah dia buat muka...huhuhu kesian kan???

** sekian entry mengumpat dari saya ;p

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top