SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, February 17, 2011

Bila mood kena potong..

Semalam plan nk gi Jusco (sebab tu je paling dekat dan tak berapa nk jem) lepas kerja. Kiranya keluar office je nk kesana terus. Nanti pukul 7lebih gitu encik suami sampai kt lrt station pulak. so, nk kena gi ambik dia kt lrt station. Sementara menunggu tu, bolehlah saya window shopping kan.... Padahal hati mmg nk shopping tapi, kena pikir dua tiga puluh kali sbb dah agak pokai. Hati nk membeli baju kerja. Seluar kerja tertinggal kt kg pulak tu. Hari tu kan balik kg CNY, huuu banyak betul habis bulan ni. Wlaupun bulan ni pendek, tapi banyak yang dah ter'spent'. But, takpela bukan selalu ;-)

So, sesampai je kt Jusco, cari parking dekat dgn pintu masuk coz sorang2 (takut bahaya), ngam ngam turun dari kereta, encik suami call... dia cakap dia dah  kt kl sentral. Hah? apsal la saya call dia tk jawab (padahal saya call sebelum 5.30, sebelum keluar office), nk bgtau saya nk g jusco dan nk tanya if dia balik lewat mcm biasa ke ape tp dia tk jawab dan tak return call. Bila sms pun dia tk reply, so saya guess dia sgt bz. kalau sgt busy, of coz dia tk sempat nk return call pun. Bila dia ckp dia dah kt kl sentral, maknanya kejap lg dia sampai lah...huuuu terus mood nk window shopping baju2 lenyap macam tu je ;(

Kalau takat 15-20 minit, baik takyah window shopping pon.. so, saya decide nk pegi makanan kt supermarket jusco sket pastu keluar.. kejap je, capai capai mana berkenan dihati pastu bayar. setel, terus keluar ;)

Sampai2 je kt lrt station, dia belum sampai pun lagi, jadi kita menunggu lah dulu ;)
Sambil menunggu sambil study ;-)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top