SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, January 4, 2011

Tahun baru, rambut pun nak baru

Jumaat lepas, saya ke salon kt melawati tu. saya dah call siap2 buat appointment. hahaha ingatkan ramai nau org tapi nan hadoo. baguslah kalau mcm tu. ngam ngam time org solat jumaat. mintak encik suami drop kt sana so dah budget siap lepas dia siap solat. huhu..saya lupa saya nk tambah buat treatment (bukan potong dgn cuci shj). so makan masa sket lah ek nmpaknya. bila saya tgah buat treatment tu, suami saya call. so saya bgtau stgahjam lagi.. jadi dia pi ambik anak buah kt lrt dulu la. saya tunggu je dia sampai dekat pukul 3 baru sampai. nasib baik ada tv. layankan je la drama tv3 tu.

Tapi tu la, service kt salon ni mmg best. siap urut2 kepala, leher semua. mmg best ahh teringat2 sampai skg. tapi yg tak best ialah. selalu suruh dia potong sikit je, dia boleh potong banyakkkkk oohhhh. terus nk nangis je rasanya. takpelah. nasib baik rambut akan panjang. kalau tak, mau mengamuk saya. terus rasa ringan je kepala ni. best jugak.

tiba2 teringatkan conditioner yg sudah habis... keringnya rambutku ini ;(

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top