SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, December 31, 2010

Kikis sifat buruk itu

Sambungan daripada entry tahun baru, berikut saya senaraikan sifat2 buruk saya yang saya nak buang jauh2;

1. Membazir. Asyik nk kumpul koleksi kasut. tapi saya dah berjaya sbnarnya. saya tak beli dah kasut skg ni. saya pakai yg mana ada sampai dah tak leh pakai. fine ;)

2. Merajuk, terasa hati bagai ni. Saya dah 30tahun, dah besar sgt dah untuk semua benda tu. come on bebeh. saya sudah tergolong dlm 'dewasa'.

3. Jeles. Saya kuat jeles. malas nk describe lelebih. tapi jeles kdg2 bagus untuk menguji ke'cinta'an kita..haha

4. Malas. Saya sebenarnya seorang yg rajin tapi kdg2 ada jugak angin malas ni dtg. shuuuuh shuuuuh pegi jauh2 angin malas. Takmo dtg dekat2 sini please!

5. Release tension dgn shopping. Tau tak kalau saya tension saya mesti pegi shopping. kdg2 benda yg saya beli tu saya tak pasti saya nk pakai ke tak. terutama baju2 dan juga aksesori. saya bukan seorang yg berfesyen2 pon. tp bila tension saya beli tanpa memakainya. ia akan jadi pembaziran.

6. Selalu pikir memasak itu menyusahkan. Skg saya dah kurang dah pikir mcm tu. sbnarnya memasak ni simple je kan? takde la leceh sgt..haha

ermmm itu je kot stakat ni. kalau ada saya tambah lagi ek.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top