SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, January 12, 2011

Sudah 7 bulan bersama..

Sedar tak sedar dah 7 bulan dah saya menjadi isteri. kejap je rasanya..huhu tup tup kang dah setahun. Setakat ni, saya selesa sgt menjadi isteri kepada encik suami yg banyak membantu dan sentiasa ada disisi saya walaupun kdg2 sentap menyentap dgn dia..haha biasa la tu kan? lagikan lidah lagi tergigit. Kami masih lagi dalam proses mengenali satu sama lain. Dulu masa 'berkawan' tu sbnarnya belum betul2 kenal lagi pun. Skg ni la betul2 proses mengenali hati budi masing2. Bila tinggal serumah, tidur sebantal, mandi sebilik air, makan bersama dan mmg hidup bersama ni lah betul2 membuatkan kita mengenali dia sepenuhnya. Semua yg dikecapi bersama adalah pengalaman dan dari pengalaman lah kita belajar untuk meneruskan hidup ;)

Saya sayang suami saya dan akan tetap menyayangi seumur hidup saya, Insyaallah.Cinta perlu sentiasa dipupuk, kalau tak ianya akan mati. Tak percaya ke?

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top