SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, January 12, 2011

Jangan guna tanpa kebenaran! profesional la sket ya

Saya selalu dibuli dgn org yang kononnya senior lah. Senior nk pencen, maka lagi hebatlah tahap buli'an dia tuh. Kata ko dah tua kan. Haruslah buli budak muda remaja yg nampak lembut nih. Eh, saya lembut tau sbb org sekeliling slalu ckp mcm tu, bukan saya ngada2 nk bgtau saya lemah lembut.

Maka, bila dibuli buat kali pertama, saya buat tak endah. Saya dulu kerja engineer. jadi saya sgt kebal OK. takat nk buli buli nih, selagi saya on the right track/lane, mmg saya buat tak tahu jer. Kali kedua, sbb dia merintih2 (kononnya lah) masa minta tolong/simpati, maka saya bg dia muka. Bila dah bg muka, semua dia nk pulak tuh... aku bg ko bilik, ko nak bermaharajalela pulak ehh... ko buat macam aku pulak yg menumpang brg2 kt bilik ko? OK, fine. kita setelkan secara berhemah. Nak tahu cara berhemah saya macamana?


V



V



V



V



V



V



V


Setiap sorang pentadbir (org2 atas setiap department) dapat email daripada bosku (pukul 12.41am iaitu awal2 pagi tadi) yang meminta penjelasan tentang pencerobohan itu. Terkujat la ko sensorang, kan? saya tak main kasar beb, saya cuma main secara profesional. Be profesional lain kali ya! Kalau korang betul2 profesional, minta secara baik dgn bosku. Biar ada black and white nya. Nak ambik terus pun saya tak heran tapi biar ada black and white, ok? understand?

Lain kali, jangan pandang org ni sebelah mata saja. Saya tahu saya masih muda dan anda sudah dewasa a.k.a tua. Tapi dalam islam pun suruh kita respect siapa saja tak kira tua muda.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top