SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, January 17, 2011

Spam yang bodos...

Saya ni mmg hari2 akan check email. Kalau ada email penting of coz saya reply. Kalau email yg tak berguna, spam dan sbgainya, saya akan delete terus. takde maknanya saya nk simpan buat kenangannya. Jadi, mmg susah nk tgok kat SPAM tu ada email berlonggok. saya akan pastikan SPAM kosong..Saya banyak dapat spam email nih. Tak tahu nk buat mcmne. Mcmne nk setting eh?

Antara subject email tersebut adalah seperti;

* Dapat duit dalam beberapa minit

* Goyang kaki dapat duit

* Video hot bla bla bla

* Hope you can help - ni kononnya nk mintak tolong either dia ada harta yg banyak ataupun dia sdgn sakit kt spital.. peduliklah ;p

* Nice to know you

* Maybank - nk suruh update profile la bla bla bla (saya tk pernah caya pun email ni betul2 dr maybank)

Yang ni pun makin menjadi2 la skg nih. Nk promote/menipu org utk buat duit. Kalau ya ko dah kaya, kaya la ko sorang2. tak payah nk invite2 saya. dan mmg takde maknanya saya nk join.. takkan, ok!Ada ke cara nk block spam mail ni dari menyemak masuk? huhu..

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top