SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Saturday, January 15, 2011

Makan Jamu untuk ape?

Korang makan jamu tak? ramai jugak eh org mkn jamu. katanya untuk awet muda, untuk kesihatan dalaman wanita dan macam2 lagi lah termasuk mahu jaga badan bagi nampak solid mcm anak dara gitu. Sejauh mana berkesannya jamu ni? saya musykil la nk mkn jamu ape? nk jugakkk kan? hahaha ;p
Saya pernah cuba Jamu Mak Dara ni. tapi beli sebotol je lepas tu dah habis, saya dah tak order sbb saya tgok yg lain dan terus tertarik dgn yg lain walaupun belum beli pun lagi...
Lepas keluar jamu tu, keluar jamu ni pulak.. mmcm nk sama je nama, kan? tapi tak kot.
Tapi maajun MAB ni saya mcm berminat kot.. hahaha. Maajun dgn jamu sama saya rasa. saya kaji kaji benda nya sama je sbb daripada sumber bahan2 yg lebih kurang. Daripada review2 blog dan forum, saya tgok MAB ni hebat jugak. Patut cuba kot? Jom kita cuba dan bertahan sbb kena jadikan rutin. Kalau tak, mmg tak guna la ambik jamu. Takleh nk skip2 la ya!

Ni saya copy khasiat dia;
*Merancang Keluarga
*Merawat keputihan
*Awet muda
*Memelihara peranakan
*Membuang darah kotor melalui period
*Menambah tenaga
*Teraturkan period
*Mencantikkan kulit/menegangkan payudara
*Mengawal berat badan
*Melawaskan buang air besar
*Memulihkan/melambatkan monopaus
*Menstabilkan hormon wanita
*Melancarkan peredaran darah
*Mengawal kolestrol dalam darah
*Ikhtiar utk mendapatkan zuriat

Kandungan2nya..
Kacip Fatimah
Serapat
Senduduk
Inai
Madu
Manjakani
Habbatus Sauda/jintan hitam

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top