SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, January 10, 2011

Pakai tudung ke tak tu?

Masa AJL25 tu, saya dok sms dgn kakak saya. Kakak saya ni mmg peminat no 1 Dato' Siti. Kebetulan masa dok ber sms tu, masa Tok Pah duk nyanyi. Kan dorang keluar Tok Pah, ZZ dgn Tok Ti, so masa tu saya tgh tunggu Tok Ti nyanyi. Nk kata minat sgt tu takde lah. minat light light je kot. Sebab dia cantik dan sopan plus lagu suara semua best. Tp xde la peminat no 1 ke hape..haha ;p

Kakak saya text masa Tok Ti tgah nyanyi "Makin sikit tudung Siti". Haha biasa la kot artis kn.. Bukan tudung pun dia pakai tu. Sekadar perca kain. opsssss Tengoklah betapa sweetnya Tok Ti ni kan.. suka tgok dia. Dia menari pun best jugak. Tapi badan dah berisi sket skg berbanding masa dia masuk bertanding AJL dulu2 tu. Kalau dulu lagi rancak menari sakan..hihiApa pun, Dato Siti sangat cantik dan sopan. I LIKE ;)

**credit to budiey.com utk gambar2 ni. saya ambik dari sana. gambar kt sana mmg mabeles ;)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top