SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, December 31, 2010

Selalu kalah...

Saya ni bukan ape. Mmg tiap2 malam kalau boleh nk spent time untuk study Nihongo. Ni dah bape hari tak bukak langsung buku Nihongo. Mentang2 cuti 2 minggu berturut turut. maka dgn selambanya saya turut bercuti dr membuat revision. Padahal sblom cuti tu sensei dah bgtau awal2 suruh buat shukudai. punya lah banyak. saya langsung tak sentuh lagi. please lah. harap2 malam ni saya nk usik sket. haaaaa sket je ke?

Kan kita cuti 3 hari. sabtu ni xde kelas lagi sbb new year kan. of coz saya harap sgt dapat peruntukkan 1 hari tu untuk buat shukudai. Harap2 sempat lah nk siapkan shukudai yg menggunung tu.

Nak kata sibuk sgt takdelah. cuma malas dah nk ulang2 ckp. masa mmg kejap je kan skg ni. satu jam macam 1 minit je..huh. tau tau dah lalok ngantuk depan tivi. mana lah nk belek buku lagi kalau dah mcm tu. agaknya saya nk kena duk kt meja study nun kan baru jadik. meja study pulak dlm bilik. saya takmo duk sensorang dlm bilik ;/ (hahaha alasan baekk punya ;p)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top