SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, December 31, 2010

Citi-cita dan impian TAHUN 2011

Apa azam tahun baru 2011? Saya ada banyak benda yang NAK dan PERLU dicapai antaranya;
Kt bawah ni saya senaraikan apa cita-cita dan impian (bukan angan2 kosong) saya;

1. Mengandung a.k.a dapat baby (ni yang paling utama dalam byak2 benda. Saya harap sgt2 nk dpt baby tahun 2011 iaitu masa saya berumur 30tahun. Apa pun perancangan Allah, saya redha)

2. Belajar masakan kegemaran suami (resepi ibu mertua sudah dituntut tp blom sempat praktik..haha)

3. Membeli semua barang2 yang saya nak untuk keperluan rumah.

4. Memantapkan kerjaya. Kalau ada offer baik, saya akan pertimbangkan.

5. Habiskan kelas Nihongo sampai ke level setinggi yang boleh.

6. Nk belajar mekap light light. nk mekap yang nmpak natural tu ala2 pinky piky cheek tu... sblom tu kena hapuskan mak nenek jerawat ni hah.

7. Mengenali jenis2 ikan dan sayur skali gus blajar memotong sayur secara profesional (kalau sblom ni blasah hancusss ok)

8. Belajar ilmu rumah tangga bg memantapkan diri menjadi isteri solehah.

Apa pulak sifat buruk yang saya nk kikis dari diri saya untuk tahun depan? Saya pun manusia biasa, ada buruknya takkan baikkk je kan? Ok, kita sambung nanti di next entry ;-)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top