SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, December 31, 2010

Kena jentik

Pagi semalam saya kena jentik lagi dan lagi. Kt tempat yang sama tau. Bayangkan dah bape ramai org menjentik saya sampaikan saya rasa dah taknak kena jentik lagi justeru saya malas nk jumpa org. Pastinya org itu akan menjentik saya.

Kalau kena jentik sekali saya takde rasa ape pun. paling tidak saya akan mengelak. kali kedua org yg sama, jentik ditempat yg sama boleh mengundang angin kus kus saya. Kali berikutnya oleh org berlainan, ditempat yg sama..sakitnya semakin teruk. kalau berkali kali kena jentik ditempat yg sama, alamatnya merah dan bengkak lah tempat yg kena jentik td kan?

+++++++++++++

JENTIK adalah simbolik. sila paham. Saya dah bosan asyik kena jentik kt tempat yg sama. rasa mcm nk duk dlm gua jer supaya tak jumpa org.

Sekian, jgn sesekali menjentik org. kalau kita kena jentik esok2 sendiri mau ingatlah pedih dia mcmne.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top