SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, December 30, 2010

Pengalaman mendewasakan kita

I miss that town, I miss their faces,
You can't erase, You can't replace it,
I miss it now, I can't believe it,
so hard to stay, too hard to leave it

Ohhhh meaningful. Touched me deep inside. pengalaman mmg mengajar kita untuk terus tabah dgn dugaan dan cabaran mendatang.

Because of you, I'll never stray too far from the sidewalk,
Because of you, I learned to play on the safe side,
So I don't get hurt,
Because of you, I find it hard to trust,
Not only me, but everyone around me,
Because of you, I am afraid become stronger.

Pada saya, janji tetap janji. sekali org berjanji, saya akan ingat. kalau saya buat2 lupa pun, pastinya org yg buat janji tu akan ingat dgn sendirinya. sendiri mau ingatlah kan..bunyik mcm berdendam tapi tak kot...haha peace no war ;-)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top