SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, December 13, 2010

Mencabar sungguh!

Banyaknya kerja lately nih. Banyak jugak benda yang tertangguh. Saya rasa saya perlu study lebih untuk kelas Nihongo sbbnya ohhhh banyak sungguh perkataan baru dan grammar yang perlu diberi perhatian. Sblum ni mmg blajar yang basic2 sajo. grammar ni taruk tepi sbb nk ambik point je kan tapi skg tidak lagi. Level baru perlu lebih mendalam pembelajarannya. Saya rasa kalau tak study mmg tak paham la. Dah la kelas saya mmg semua budak2 student mmg la diorang ada masa nk study (saya assume je, saya pun tak tahu diorang study ke tak hahaha) tapi saya ni mmg mcm xde masa nk study. Malam mmg sekejap je skg ni. Tup tup dah pukul 11 tup tup dah pukul 12 malam. Dan haruslah masuk tido tak pun tertido atas lengan encik suami dpn tv tu jugak..hoho. penat la katakan.

Tapi mlm tadi saya study ;)) Sempat la saya siapkan shukudai (homework). Tapi ada lagi exercise dalam text book saya belum buat. Biasa kalau tak bizi saya sempat curik2 buat kt opis masa lunch hour ke. tapi skg ni mmg agak bz loh.
Hidup ini mmg mencabar, kan? Sekejap je MASA skg nih. kejap je masuk opis dah tghari. pastu kejap je dah pukul 5.30. Ermmmm ruginya kalau tak gunakan masa sebaik mungkin. huh tetiba feeling tergolong dlm org2 yang kerugian stok saham..hahaha ;p

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top