SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, December 13, 2010

Nak diet konon!

Statement mmg la kan.. kononnya saya nk diet NASI. Takmo makan nasi. hoho horor giler rasa macam dah bertambah berat nih. Entah la maybe sbb lama tak pakai baju tshirt tu. terus rasa cam sendat..huhu saya mmg perasan berat dah naik dan isi serta lemak telah bersatu padu dgn hebat sekali ;(

Tgahari tadi saya gi cafe. Seperti biasa la tapau;
See, saya tak ambik nasi pun. Kata nk diet nasi, kan? hahaha tak tau sampai bila boleh tahan tak makan nasi (perut saya perut melayu jugak. takat seminggu tk mkn nasi masih ok kot)

Gambar ni membuatkan saya rasa macam dah mak mak beranak 2 3 org ;(

Dengan itu, serta merta saya merindui gym. Ohhhh hari khamis lepas saya dah lepas tension saya kt gym dgn kakak kesayangan saya tapi masih belum cukup. Kejap sgt hari tu, tak sampai sejam pun. thread mill pon takat 1.5km jek ;( Bila lama tak gi gym mmg mcm tu lah. Nk lari 3km pon susah ooo ;/

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top