SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, December 29, 2010

Mata merah lagi..

Kalau baca entry2 lepas, mmg saya ada masalah mata merah ni.

1st entry pasala mata kt sini

2nd entry kt sini

3rd entry kt sini


alkisahnya saya kan balik kg. bila balik kg, of coz malam2 jaranglah saya keluarkan lens bila nk tidur. bukan apa sbb kadang2 tgah borak2 dgn husband, ohhh tertido terus. penatla katakan. tak pernahnya balik kg boleh nak rileks2 gitu. Malam pertama tido rumah mak saya, saya sempat bukak lens sbb mlm sblum tu dah tak bukak..huhu dlm bas ko, mcmne nk bukak. Malam kedua, tido rumah mak mertua saya. penat rasanya, terus saya tertido. dalam pukul 1pagi mcm tu, mak mertua saya kejutkan sbb dia kejang kaki. huh mmg suspend habis dah masa tu. tolong dia urut2 kaki. nasib baik tak bukak lens, kalau tak, menggagau lah saya. Dari pukul 1pgi sampai pukul 5pagi tak tido. 3 kali mak mertua saya kejang..nasib baik ada abang ipar dtg. kalau tak, tak tahu nk buat apa dah. pukul 5 lebih baru sambung tido sekejap. pagi bangun dan mmglah mata masih penat tak cukup rest. ditambah dgn lens yang tak cuci..huuuu mmg la kan.

jadi bila dah sampai KL, saya bukak lens. jom tgok mata saya yang pedih merah2.


Saya dah lama meninggalkan spek. entah mana saya letak spek tu. ermmm time mcm ni la rasa PERLUkan spek balik. Rasa nk kena buat baru lah. power dah lain dah dari yg lama tu. lagipun yg tu dah lama sgt dah.

Saya kurang rehat dah eyebag jelas kelihatan. keja sana kejar sini tapi saya enjoy balik kg ;-)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top