SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, December 29, 2010

Mereka sangat best ;-)

Saya mmg sgt2 rapat dgn anak2 kakak saya ni. Bukan bermakna saya tak rapat dgn anak2 adik saya, dan mmg saya tak bermaksud nk beza bezakan mereka. anak2 kakak saya ada 2 org dan anak2 adik saya ada 3 org. Mereka mmg best lah. tapi anak2 kakak saya ni lebih manja dgn saya. Kalau saya balik kg mmg lah diorang ni nak duk berkepit je dgn saya. Anak2 kakak saya ni mesti akan berpegangan tangan dgn saya bila berjalan-jalan tak kira la kt mana2 pun. Pasal naik kereta pun diorang seboleh2 nk suruh saya naik kereta dgn diorang. huhu touching ok bila disayangi dan jadi favourite nih ;p

Jom saya cerita mengenai anak2 kakak saya (abang dan adik. nama panggilan/manja diorang lah tu). Abang ni dari kecik mmg montel dan very the berat bila nk dukung dia. Adik pun sama.. apekah sebab minum susu banyak boleh jadi gedebab macam tu? hihi tapi saya mmg suka budak2 dabomb berbanding kurus keding. montel2 ni comel ok.

Ni gambar latest hari sabtu lepas. Kitorang keluar makan2 kononnya nk seronok2 tapi semua bertukar jadi HULK bila makanan yg diorder lambat nk sampai dan service macam hampas. waiter yang dtg ambik order pulak boleh tukar2 menu secara sukarela. huh tu la first n last dtg kedai tu. lain kali mmg takkan dtg dah. Jom layan gambar2 sebelum kejadian HULK. Bila kejadian HULK, mmg xde nk snap2nya. kang semua bertukar hijau ;p
Abang tgh buat muka CUTE

adik menunjukkan barisan gigi yang CANTIK

adik yang super duper manja dan comel

adik dgn abang dah boleh IN dgn pakcik baru dia.. hihi mula2 dulu mmg susah sket nk IN. tapi skg dah boleh dah. siap ajak main lagi

Ni pulak keesokan harinya. Tgok abang nk ikut kitorang jugak. adik tak ikut masa ni coz nk gi potong rambut. nasib baik dia tak mengamuk nk ikut.

Hermmmm bestnya kalau saya ada famili lengkap mcm ni kan. ada suami, ada anak2. Mereka adalah kesayangan saya. Jom baca lagi pasal mereka.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top