SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, December 21, 2010

Hantu coklattt ;))

Saya mmg hantu coklat. pantang nmpak coklat mesti nk makan. tapi kalau org bagi lagi lah saya suka. sape tak suka kalau dapt free kan?yummy yummy bestnya coklat nih. coklat ni saya dapat drp kakak ipar saya yg balik dari UK tu. Best tapi agak manis utk saya. huhu makan satu dah mmg manis sgt. coklat dia mmg pure coklat. ada rasa pahit2 sket ;)
Dalam kotak ni ada 2 layer. huhu nk habiskan satu layer pun ermmm susah kot sbb manis sgt2. Tapi kalau kurang manis sket, confirm kejap je habis 1 layer nih saya mkn sorang2 ;p
Secara rasmi, kami baru makan 3 biji..hehehe ;)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top