SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, December 9, 2010

Berhijrah

Sempena tahun baru Hijrah, kami berpindah kerumah baru kami. Yes, kami start duduk kt sini pada 1 Muharram 1432H. Jadi dgn rasminya kami telah menetap di U.P ni ;)

Sampai ke tgh malam jugak la baru habis mengemas. Nampak mcm takde benda dah nk kemas tapi banyak rupanya. Biasa la kan, rumah baru duduk, mmg mcm2 nk kemas. Kejap kemas dapur kejap bilik tidur kejap bilik air kejap kemas pakaian, kejap itu kejap ini...

Tapi ada satu prob yang agak besar kt sini. Last week hari Sabtu suami saya dah apply Astro dan dia mmg dah dtg pasang semua. Tapi signal masih tak dapat2 lagi. Semalam adalah mati kutu dgn hanya dgr radio sajo. Nasib baik ada lappy boleh la suami saya layan FB..

Semoga tahun baru ni memberi sinar baru dalam kehidupan kami. (Ayat skema tak leh blah kan?) haha saya mmg skema giler ;p Apa pun mmg saya harapkan semuanya berjalan lancar. Urusan kerja, urusan rumahtangga, urusan akhirat dan kebajikan keluarga dan teman2.

**next next entry saya akan story mori pasal rumah baru nih.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top