SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, December 9, 2010

Terasa disayangi

Saya sayang adik beradik saya ;-) Hahaha tetiba je kan.. mmg la, sape tak sayang adik beradik sendiri kan. Diorang ni mmg memahami la. Sebelum dorang balik dari cuti cuti Kl hari tu, diorang hadiahkan 'sesuatu' kpd kami. Dorang ckp hadiah pindah rumah.. opppsss pindah ke rumah sewa je pun. bukannya rumah yang dibeli lagi. Ermmm apa pun mmg banyak2 terima kasih la. Mmg memahami betul. Boleh la kami beli barang rumah ;-)

Ermm kalau nk diikutkan benda2 basic dah ada dah cuma ada la 2 3 benda/perabut yg rasa mcm perlu dibeli. Mak saya pun sibuk duk tanya no akaun nk masukkan duit.. hoho alkisahnya mmg saya ni tak mau ambik dah duit mak saya. Serius saya mmg segan. selama ni dia banyak support saya. Takkan la dah kawin pun dia lagi kan? ermmm segan la saya. Tapi kalau betul2 dia niat nk bagi, saya tak boleh buat apa la kan? Saya akan terima dgn hati yang terbuka ;)

Belah suami saya pun mcm tu. Sblom ni kan kami stay kt rumah kakak dia (yang pegi oversea). Kakak ipar saya tu semua dia nk bg kt kitorang..hihi baik sungguh. dah la bagi kami duduk rumah dia. lama jugak tau kami stay sana dalam 6 bulan jugak la ;)

Mak mertua saya pun mcm tu jugak. Setiap kali dtg mesti bawakkan sesuatu (biasanya makanan) kpd kitorang nih. Banyak plak tuh ;)


Saya sayang mereka semua ;))

1 comment:

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top