SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, December 8, 2010

'ssaloh kaki

sila baca tajuk entry dgn sabdu sabdunya skali "ssaloh kaki" pastu cuba fahami maksud dia...hahaha

sayo 'ssaloh kaki' smale >>> "saya terseliuh kaki mlm tadi"

Org kt newcastle mmg faham la ayat first tu. kalau dok area london mmg tak bape nk paham. nak nak kalau cuba untuk paham. kang ada yang salah maksud..gagaga ;p

mlm tadi kaki saya amat2 sakit. mintak suami urutkan abis keluar angin (keluar angin kt atas ya, bukan bawah). Pastu sakit sgt sampai tertido (sila percaya sakit boleh tido. sbnarnya bukan sbb sakit saya tido. sbb penat giler)

Mula kemas rumah kt BTHO dari pukul 10 pagi sampai 5 petang terus angkat barang pegi UP pulak angkat barang lagi. pastu kemas2 barang, kemas rumah bagai sampai nk pengsan. nasib baik antibodi kuat..haha ;p

Last skali pukul 11 lebih saya iron baju kerja. Lepas tu mmg mata dah tak larat penat dan merah sbb lens dah kotor dgn habuk2 akibat mengemas rumah.. terus bukak lens dan zasssss ZZZZ. Rumah di UP ni mmg sejuk. bape kali saya bangun untuk menarik selimut..berebut2 selimut dgn encik abang ;)

ceita pasal terseliuh kaki sampai ke selimut...hahaha malas nk cerita la tuh..bye!

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top