SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Sunday, November 28, 2010

Tak up-to-date langsung!

saya sangat tak biasa dgn twitter.. yes, saya pernah bukak akaun twitter tu.. dan mem'follow' rakan2 blog dan artis..hihi twitter saya dipenuhi artis uols.. tak pandai la nk bertwitter twitter nih.... ermm macam org tua yang tak up-to-date la pulaks rasanya... haha lantak la kan..

ye la, diorang bertwitter bagai tu menggunakan BB.. saya mana la ada BB lagi kan... huhu ni yg buatkan saya nk beli BB sekarang ni ;/

saya masih tak tahu ape itu 'tweet' dan 'retweet'. maksudnya saya tak pasti apa kegunaan dia.. hahaha

kalau saya masuk pon saya baca perkembangan artis2 jer.. ye la, diorang mmg update perkembangan setiap saat..huhu maklumlah ada BB kan ;)

Tapi bila saya dah download tweetdeck, terus saya jadi laju untuk bertweet tweet nih ;) Rupanya best jugak twitter nih. Boleh tulis/shout apa2 je. shout je yg pendek2 tak macam facebook. bagi saya, facebook ni nmpak lebih panjang dan serius. kalau tweet ni, 2 perkataan pun kira ok je ;)

saya rasa seronok la dgn Twitter ;)

Jom jadi kawan saya di twitter. Cari saya biruVSpink.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top