SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Saturday, November 27, 2010

Kerja sebagai 'penunggu'...

Macam ni lah kerja saya kalau ada visitor dari jepung nuh. Akan menunggu dilobi hotel2 terkemuka diKl ni setiap pagi, malam dan petang (kadang2). Tunggu lah ko sampai dia turun. Nasib baik org jepung mmg menepati masa yg dijanjikan. kalau tak saya dah naik hangin, okey!Ni gambar last time (bukan dihotel terkemuka pon), ni di Lanson Place Jalan Ampang. saje je diorang nk cuba dok situ pulak.. bosan kot dok hotel. saya rasa tempat ni tak berapa nk best..hihi standard residence/service apartment mmg 'service' dia kureng sket berbanding hotel. Saya expereinced PNB Darby Park lagi teruk...huhu terus saya black listkan daripada stay kt sana..bye bye PNB. sape suruh buat onar. tak dapat lah nk merasa duit jepun2 nih (padahal xde PNB nk herannya..dia dah banyak regular client mcm gomen punya agencies)



Sementara menunggu, saya ambik gambar dulu... Oppppsssss dia dah datang. bye bye ;)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top