SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, November 16, 2010

Selamat Hari Lahir Mama

16 November 2010
Hari ni adalah hari ulangtahun kelahiran mama saya yang ke 56 tahun. Saya sayang mama saya (sape tak sayang mak sendiri, kan?). Mak saya terlalu sporting. Dia boleh jadi kawan2 bila berborak. Boleh berfikiran macam kita kita yang masih muda belia nih.

Tahun ni mmg saya berhajat nk bagi hadiah. Tapi apakan daya mungkin tak pada hari jadi. Mungkin 2 minggu lagi dia nk dtg KL. haaa masa tu la saya nk bagi hadiah..

Bila saya cakap bulan ni saya nk pindah rumah, terus dia tanya 'ada duit ke?'.. ohhhhh sungguh terharu sbb dia mmg memahami walaupun mmg saya takkan ambik duit dia dah. Terlalu banyak yang mak saya korbankan untuk kami adik beradik. Mmg saya akan kenang sampai bila bila. Kami adik beradik sekali gus masuk Uni mmg banyak guna duit. Mak saya mmg tak pernah mengeluh langsung. Single parent bukan senang hokey. Tabik spring la kat mama. Love you so much!

Cuma saya ni la. duduk jauh. balik pun kejap kejap je. bila dah kawin ni lagi la, kejap rumah sana, kejap rumah sini... hermmmm alhamdulillah mak saya memahami keadaan saya. Tapi mmg saya tak tipu punya, kalau tak sibuk, mmg hari hari saya akan call mak saya. hahahaha segala benda yang dia buat kt rumah semua saya tahu. apa yang dia pikir, semua dia bgtau saya :D

"Selamat hari lahir mama. Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan dikurniakan kesihatan yang baik"

Love you so much!

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top