SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, November 16, 2010

Tahniah, dapat Grade A!

(Ni la kelas japanese saya. saya sorang je Melayu ;). Tak kisah je bagi saya, kalau nk blajar seribu daya, taknak seribu alasan).

Alhamdulillah, walaupun saya tak berapa nk study dan mmg langsung revision pon hampes, saya gagahkan jugak pegi ambik exam hari sabtu. Saya mmg takde mood nk ambik exam tapi apakan daya...

Sabtu pepagi dah keluar rumah sbb ada assignment nk kena accompany prof jepun dari hotel ke kelas. Pukul 9pagi dah setel. saya ingatkan nk lepak2 shopping mall ke kopitiam ke sementara nk g exam tapi baru pukul 9 pagi. org pon blom bukak kedai lagi. jadi, saya berdesup balik rumah. 9.30 dah sampai rumah. kononnya nk belek2 buku tapi... lepak tgok tv :D

Petang, saya pegi exam. Tgok org lain semua sibuk belek2 buku.. berabuk dah diorang study.. saya ckp kt diri saya sendiri, takpe la, tak kisah sgt asalkan lulus. saya adalah org pertama dipanggil utk sesi oral.. yes, oral test. mmg selalu jadi yang first ;) saya tak dapat jawab dgn ayat penuh kot 1 soalan tu.. hahahha berpeluh dah ;p

Pastu buat writing test.. mmg bantai je sbb grammar susah nk ingat. Saya ingatkan sensei akan bagi result dgn sijil next week tapi rupanya terus dia bagi on the spot. jadi lepas writing test, sensei pegi bilik lain utk check kan kitorang punya markah..

Dan, alhamdulillah, saya dapat A ;)) Tak sangka sbb mmg saya bantai je grammar2 tu..huhu ;/

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top