SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, November 16, 2010

Christmas decoration

Hari Sabtu lepas saya pegi Pavilion (actually bukan sabtu lepas je.. setiap minggu la ;p) Lepas tu tgok...waaaaa cantik sgt2 sbb deco2 utk christmas dah siap.. saya rasa lebih meriah drp tahun lepas. banyak yg dia tambah kot utk tahun ni. saya pegi sorang2 je, jadi saya sempat snap2 gambar je la. huhuhu yg sedihnya saya xde dlm gambar coz malas nk suruh org ambikkan lagipun saya rushing nk g solat pastu nk g exam. Jadi, jom layan gambar2 yang tak seberapa nih.

Esok adalah Hari Raya Aidil Adha. Tapi deco deco utk raya xde pon.. kenapa eh? hihi sesapa boleh jawab? saya tak rasa pon macam esok hari raya. lagipun mungkin tgh2 minggu, saya tak cuti pon. mood utk raya nan hado langsung. nasib baik mak mertua ada kt sini. jadi lepas solat raya esok kesana la gamaknya. padahal baru 2 hari lepas g sana ;p

ermmmmm esok nk pakai baju ape??

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top