SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Saturday, November 6, 2010

Quick breakfast

Saya MESTI breakfast.. haha mmg macam tu la saya nih. Kalau tak breakfast, tgok la sendiri mood akan bertukar jadi hulk. Ntah kenapa ntah, mmg la mood saya nih. mmg teruk..huhu maybe sbb saya dah biasakan dgn breakfast. Jadi segelas air milo/nescafe/horlick pon dah cukup. Jadi mmg tak heran la perkara pertama saya akan buat bila sampai opis ialah breakfast. kalau pukul 7.30pg saya sampai, pukul 7.30 la saya breakfast..haha giler awal. tp mmg saya breakfast awal. kecuali hari minggu..boleh la dimaafkan..hihi. ni breakfast bila saya dah buntu nk makan apa. jadi nk cepat dan malas nk keluar pegi mencari2 makanan yang banyak lelemak semua tu, saya beli roti dgn susu je utk breakfast ;-)

Senang dan tak banyak lemak berbanding nasi goreng, nasi lemak, roti canai, dan goreng2 segala mcm tu... ;-)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top