SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, November 5, 2010

Credit transfer

Saya adalah pengguna PREPAID tegar ;-)
Tak kira macamana org dok kempen suruh pakai postpaid ke hape ke..mmg ku setia pada PREPAID ni.. dari jaman student lagi pakai prepaid. Takde kredit, takyah call hahahaha ;p. Dulu2 masa bercinta mmg selalu ada 'orang' topupkan or share credit hihi ;) biasa la kan time bennncinta mmg ahh semuanya dia nk bagi..uweksss ;p

Jadi, saya tak kenal apa itu transfer kredit nih sbb saya tau terima kredit je..huhu. Tapi last few weeks, bila saya call mak saya, dia ckp hp dia xde kredit dan dia cari cousin sbelah rumah nk suruh topupkan plak xde kt rumah.. hermm jadi, saya telah meng'explore' la kt mr.google. Tadaaaa bila dah jumpa, terus la transfer kredit kt mak saya.. sungguh gumbira sbb tak perlu risau lagi ;)) boleh transfer banyak mana nak pon tak kisah.

Ini adalah untuk PREPAID celcom shj ;-)
e.g. To transfer RM1 type RM1 and send to10131234567
**ni kalau RM1 - RM10 shj shj.

Kalau nk transfer lebih dari RM10, kena register mcm ni(free je pon);
e.g. CAT ABC123 Anna and send to 1019

Lepas tu boleh terus transfer mcm ni;

e.g. RM10 ABC123 and send to 10131234567


Kalau tak paham jugak; pagi sini.. Lepas ni boleh la transfer kredit kt mak, ayah, girlfriendss ya ;))

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top