SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Saturday, November 6, 2010

Midvalley ;-)

Hari selasa lepas, saya ke MV bersama husband. Dah lama sgt rasanya tak g sana. Tujuan utama g sana adalah nk jumpa kwn husband saya. Lepas balik keje, terus zasss ke sana. dia dari singapore. mmg best ah dia. kalau dtg kl mesti roger2 then jumpa walau sekejap. dah la dia yang belanja..huhu segan je saya (segan tapi mahu ;p). Dia plak tgh pregnant anak ke2. Nk mkn Nandos.. waaa terbaik la sbb saya pon dah lama x mkn nandos jadi saya ON je..hihi ;-)

Anak dia mmg comel sgt ok. ckp mmg speaking abes la sbb papa dia org putih nun... comel giler la dgn telatah dia. kebetulan husband saya ada bawakkan dia mainan.. suka je dia ;-)
kawan husband saya ni baik sgt ohhh.. bertuah rasanya berkawan dgn dia ;)) suka bagi kitorang hadiah.. hadiah kawin mmg sgt2 best ah. dah la jumpa pun bagi hadiah lagi... Thanks ya;-)


Sgt superb kiut miut la anak dia nih.. geram nk kidnap jer
sebelum balik, masih sempat 'peace'..hihi

bai bai midvalley.. nanti dtg lagi sbb tak sempat pusing abis. esoknya keje, mana boleh balik lewat sgt...chow ;)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top