SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, November 26, 2010

Hasil rembatan..

Tgahari semalam pegi Jusco Wangsa Maju. Saje ingat nk g makan sorang2 (membawa diri)..sambil2 nk shopping (eh window shopping jer). Bila sampai kt Jusco, tgok parking tk penuh.. yeay mesti best boleh mkn2 sorang2 tanpa segan silu dan of coz tempat duduk kosong lagi.

Masuk2 Jusco tetiba eh, macam dah baru la Jusco ni... ermmm semua ditukar baru. Susunan kedai pon baru jugak. Pastu lift baru..ade kelas gitu lift dia berbanding yg buruk hari tu..hehehe. Saya dah lama tak g sana, maybe dah bape lama kot dia tukar tp mmg nmpak mcm baru sgt ;)

Biasa la dah sampai, jalan2 masuk Watson dulu konon kejap..pusing2 dalam tu je dah bape minit. Bukan beli apa pun cuma pencuci muka yang dah nk habis tu...pastu terus gi foodcourt..huhu tgok2 meja dah penuh. uwaaaa dah la lapar nih, terus hampa. untuk mengubati rasa hampa, saya masuk Bodyshop. pusing2 dalam bodyshop, mmg terus hilang rasa lapar.. magik sungguh ;p. Tapi mmg niat pon nk cari perfume. Dah kecoh2 bgtau perfume habis pun org tu buat tak tahu je kan.. haruslah saya gigih membeli sendiri secara terpaksa ;/

Seumur hidup saya, saya tak pernah try White Musk nih. yang lain2 bodyshop mmg saya dah try. Saya tk suka bau White Musk nih. Entah apsal semalam rasa macam nk try White Musk ni kononnya nk tukar angin. Mmg saya suka perfume bodyshop ni sbb murah (sbnarnya xde la murah tp sbb saya suka beli yg 'oil' botol kecik, senang nk letak dlm handbag). saya nk ambik yg 15ml(RM48)je tapi SA ckp 30ml tu RM72. Dulu 15ml hanya RM45 tapi skg dah RM48. Pastu termakan la hasutan SA tu. terus ambik yg 30ml(RM72) ko ;p. Jika dibandingkan dgn perfume yg besar 100ml or 150ml yg dijual kt sogo nun, mmg mahal jugak la bodyshop ni. Tapi saya suka, tahan lama. 15ml tu mau dekat 5-6bulan saya pakai. berbaloi la. Yang makeup remover kat tgh tu SA tu bagi as a free gift. Penat pusing2 sbb nk cari barang untuk redeem point. Lotion semuanya tak berkenan dihati. Lagipun ada lagi kt rumah nun, sape nk pakai. Saya tak gemar sgt lotion bodyshop nih. melekit oh. terpaksa je pakai..huhu. Ni first time redeem point ok. selama ni mmg burn ajer la point2 ku itu. Jadi, saya telah memaksa diri untuk meredeem terus dgn bedak White Musk jugak ;)

Lepas shopping kt Jusco..nk tgok2 seluar kerja. Mmg dah lama cari, tapi belum jumpa. seharusnya saya mesti cari secara selow2 (takleh gopoh2) coz seluar untuk size saya mmg susah nk cari. punggung besar, peha besar, pinggang kecik normal. Hermm nasib baik xder yg sesuai tadi. kalau tak, habis la duit belanja utk bulan nih ;p

Ni plak hasil rembatan kt Watson. murah, ade sale. RM 15++ je yg ni. biasa harga dia RM 20.90. rugi la kalo tak beli,kan? terus la beli kebetulan dah habis pun kt rumah nun.

Kesimpulannya, walaupun seluar tak beli, saya rasa lega sgt dapat release tension dgn menyoping dan mewindow shopping. Oh ya, saya sedang stress [T_T]. Tahap ketensionan saya telah menurun kepada 30%. Dan saya rasa seronoks ;))

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top