SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, October 25, 2010

TweetDeck..

Hohoho sungguh jakun okey? >>> ditujukan buat diri saya sendiri

Saya langsung tak ambik port pasal twitter nih.. tapi ada jugak la usaha nk bukak akaun twitter.. hahaha saya sgt jakun okey bila tgok org dok tweet, retweet.. sampai skg pon saya masih kelabu asap la pasal benda laah tu.. cuma bila saya log in twitter pakai phone, baru saya berani nk sapa sapa org..haha most of my friend adalha artis2 termasuk la viruspaduyang glamour macam artis gitu ;). Dan ada jugak blogger2 lain yg famous amos tu saya follow..

Sesaje je saya follow artis2 malaysia ni kan.. saje ambik tahu pasal perkembangan diorang walaupun xde kepentingan pon. sesuka je ;)

Pagi tadi saya TERdownload TweetDeck ni kt komputer (buat macam komputer sendiri padahal opis punya..kakaka). jadi, skg saya boleh reply msg pakai TweetDeck ni jer.. xyah bukak akaun Facebook or Twitter lagi.. lebih senang okay!

Kalau guna TweetDeck ni, terus dia pop-up kalau ada news atau kawan2 kita update status.. macam xyah nk check akaun facebook ataupun twitter lagi dah. cuma kalau nk tgok gambar2 dgn lebih teliti, baik masuk terus akaun facebook, kan? kiranya TweetDeck ni mcm shortcut je la. Tak mengganggu pon. kalau xnk pop-up msg pon ok je. setting la sendiri ikut suka. segala warna background dgn font pon boleh tukar ikut sedap rasa sendiri.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top