SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, October 26, 2010

Balas dendam..grrrr

Semalam, saya dah balas dendam terhadap treadmill.. hahaha padahal treadmill tak bersalah pon. saya la yang bersalah. dah lama sgt tinggalkan gym nun.. macam la jauh nau nk jejak kaki ke gym, kan?

Daripada bulan puasa, bulan raya, bulan lepas raya..haaaa cuba kira dah bape bulan meninggalkan gym tu? mau tak berlemak2 peha dan badan saya nih?

Jadi dgn bersemangat wajanya saya pegi gym jugak semalam setelah beberapa kali postpone kerana tergoda dgn godaan nk balik awal jumpa suami..haha ;p

Saya pegi sorang2 je semalam coz dah malas nk tunggu or nk set date dgn kawan2 yg lain.. biasanya diorang byak keje or mmg kdg2 tak fit dgn masa saya.. mcm contohnya kalau saya rasa nk g ari ni, tetiba ari ni jugak diorang ada meeting ptg la, lupa nk bawak suit la, dan beberapa alasan yg selalu diberi (termasuk la alasan yg selalu saya guna 'lupa bawak suit').

Bila pegi sorang2 ni kena kuatkan semangat sket.. masuk2 gym, ade lelaki (student agaknya). Terus saya tanya 'u kt cni sampai pukul berapa?' ehemmm sbnarnya nk sound "eh, hari ni ladies only. Sila keluar sebelum saya panggil staff gym utk halau u" tapi tak terkeluar.. maklumla saya kan sopan santun punya org..hahaha ;p Terus la budak tu cabut.. sedap2 je dia tgh guna treadmill tu.. saya warm up dgn cycling je.. lepas dah 10 minit baru terkam treadmill.. bayangkan saya sorang2 je kt gym tu.. boleh plak 2.5km utk 30 minit.. huhu masih tahap lemah la kalau macam tu, kan? takpe la janji warm up sbb dah lama x exercise. lepas ni nk target 2.5km utk 20 minit hahaha macam boleh je.. (yakin boleh lol)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top