SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, October 25, 2010

hilang daya tumpuan..

Bila merajuk, concentration pon hilang... ohhh menyesal kerana merajuk dengan laki!

Bukan saya pinta pon nk merajuk2 nih... last saturday mcm biasa la kan, saya pegi kelas. encik suami yang hantar.. dalam kereta we all ada discuss sket pasal apa ntah.. malas nk ingat balik..haha ;p

and saya adalah merajuk sket2.. haa? sikit je ke? huhu tapi mmg nyata saya merajuk. sampai2 kelas, dah nk turun, saya terus salam macam biasa. tak cium macam biasa pon..kata merajuk, ye dok?

terus g solat and masuk kelas macam biasa jugak.. ingat boleh la tumpukan pada pelajaran tapi...hampas, okey! saya langsung xleh concentrate dalam kelas.. apa yg diajar pon saya tak tahu.. ke laut uols..huhu tu la bahana merajuk dgn laki ;/

yang saya tahu, saya ada exam 13 Nov ni dan kelas baru akan start 27 Nov nanti. lepas tu semua yang ditanya oleh sensei semua saya tak confident je jwb... sensei pon mcm pelik je..huhu sbb kebiasaannya saya la yg mula2 akan jawab.. kalau sensei tanya org lain pong saya la yg sibuk2 jawabkan...hahah giler kuasa btul la ;p bukan apa, mmg saya selalu macam tu. tak kisah la apa org nk ckp sbb dr situ saya boleh belajar. ermmm tapi last week mmg teruk la. mmg blurr je dlm kelas. sampai sensei naik pelik.. menyesal menyesal menyesal..lain kali taknak buat dah tapi this week dia nk....

perempuan ini amat halus jiwanya..merajuk adalah makanan dia...>>>>>> ishhh ishhhh ishhh perempuan mmg macam ni..bencikkkkkk !

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top