SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, October 8, 2010

Tak habis2 dgn BB

Tak habis2 la saya ni kan? selagi tak beli iPhone atau blackberry, mmg akan bercakap2 je pasal gejet ni.. hihi padahal org lain dah berabuk dah pakai.. saya masih lagi ketinggalan jauh kebelakang..haha

Semalam bercakap2 pasal handphone ni la.. suami saya dah lama dah suruh saya ambik iPhone4 tu.. pastu saya tak berapa gemar sbnarnya iPhone ni sbb tak biasa dgn aplikasi apple.. maksudnya nk kena godek2 sendiri la nanti..

so saya prefer BB... semalam suami saya ckp suruh ambik blackberry torch 9800 tu.. waaa best tu kalau dapat, kan? TAPI..bukan ke bb storm lagi hebat?

cakap pasal teknologi ni mmg la tak habis.. kau beli hari ni, esok ada lagi latest dan best dari yg ko beli semalam tu keluar kt pasaran. kalau nk mengejar, mmg tak terkejar la. saya pon bukan nak yang best sgt pon. tapi alang2 beli, baik beli yg puas hati terus, kan?

ni la smartphone yang saya mimpikan semalam..hahaha cun kan? yang bestnya benda alah ni touch screen. phone saya skg ni pon touch screen jugaks.. so saya dah biasa la.. bestnya kalau dapat pakai bb yang ni ;)

tapi ni lagi hebat kotkalau tak silap saya kamera dia 3.2mp jer.. so saya terus cancel ;p Kalau BB Torch tu 5Mp.. best, kan? walaupun bukan nak ambik gambar pakai bb ni pon, dikala terdesak tak bawak kamera, ianya amatlah berguna ;)

sekarang yang menjadi persoalan saya ialah, nak ambik package celcom tu ke nk beli cash kt celcom center? kalau beli cash, ade ke benefit2 lain? kalau beli ikut package plak, bulan2 tu kalau dok access internet, ade ke sampai 2 3 ratus sebulan kena bayar?

sebenarnya saya dah SERIK pakai postpaid nih. Sekarang saya guna prepaid ya kengkawan walaupun mcm budak2 skolah yang tak keje, saya mmg masih pakai prepaid..hahaha (pedulik org nk cakap ape). Sbb saya pakai postpaid dulu2 tu, celcom dah charge saya macam2 yang saya sendiri tak tau bila masa saya guna pon.. so saya sgt2 bengang dgn celcom postpaid! tapi skg bila pikir2 pasal bb ni buatkan saya berfikir 7-8 kali la plak nk pakai postpaid balik.. harap2 sejarah tidak berulang lagi. BUT, kalau boleh saya nk beli cash.

Opsss ni dah termasuk KEPERLUAN ke KEHENDAK?

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top